مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اسفند 1400 ساعت 23:272022-03-19ورزشي

کاشان آماده پذیرایی از دو میلیون گردشگر 


کاشان آماده پذیرایی از دو میلیون گردشگر در فاصله زمانی عید نوروز تا پایان فصل گلابگیری است و ستاد تسهیلات سفر با فعالیت 10 کمیته تخصصی تلاش کرده تا بعد از دو سال وقفه بتواند میزبانی مطلوبی از گردشگران داشته باشد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: کاشان آماده پذیرایی از دو میلیون گردشگر در فاصله زمانی عید نوروز تا پایان فصل گلابگیری است و ستاد تسهیلات سفر با فعالیت 10 کمیته تخصصی تلاش کرده تا بعد از دو سال وقفه بتواند میزبانی مطلوبی از گردشگران داشته باشد.

محمد شریف زارعی، عصر امروز(شنبه، 28 اسفند) در نشست خبری، اظهار کرد: مرکزهای اقامتی با ظرفیت دو هزار و 400 تخت و 63 مدرسه به ظرفیت 450 کلاس درس در قالب ستاد اسکان فرهنگیان بخشی از این برنامه ریزی است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی فصل بهار و تعداد گردشگر در تعطیلات نوروزی 10 سوله ورزشی و تعدادی حسینیه برای شرایط اضطراری آماده اسکان مسافران نوروزی است.

ضمن اینکه خانه های مسافر، نیز برای اسکان گردشگران ساماندهی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار کاشان گفت: برای مدیریت و ارتقای شهرستان، 15 محور به ویژه در حوزه صنعت، میراث فرهنگی، گردشگری و کشاورزی سرلوحه و اولویت برنامه های فرمانداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان آماده پذیرایی از دو میلیون گردشگر 

کاشان آماده پذیرایی از دو میلیون گردشگر